Terug

DEZE MAAND 15% KORTING OP ZWARTE ACCESSOIRES

Over ons

Staanofzitten.nl is jouw betrouwbare leverancier voor kantoormeubilair. Ons doel: “de ideale werkplek voor iedereen”.

Onze webshop heeft het gemakkelijk gemaakt voor onze klanten om producten te bestellen. Tegelijkertijd merken wij dat deze heeft gezorgd voor een afstand tussen jou als klant en ons als leverancier. Wij bieden je daarom graag de kans om ons wat beter te leren kennen.

Wij staan altijd open voor een (vrijblijvende) kennismaking. Neem gerust contact op per e-mail, telefoon of WhatsApp.

Kernwaarden

Laten we beginnen met onze kernwaarden. Deze zie je namelijk in al onze dienstverlening terug:

Kwaliteit: wij hanteren strenge criteria voordat we een product toevoegen in onze webshop. Wij verkopen geen producten waar wij zelf niet achter staan (letterlijk én figuurlijk).

Duurzaamheid: wij proberen zo duurzaam mogelijk te opereren. Dit vind je terug in alles wat we doen. Wij voeren restmaterialen gescheiden af, hebben groene windstroom in ons nieuwe pand én planten bijvoorbeeld een boom voor ieder bureau dat wij verkopen. Zo zorgen wij ervoor dat iedereen in de toekomst ook de ideale werkplek heeft.

Flexibiliteit: door korte levertijden en korte lijnen met fabrikanten zijn wij in staat flexibel te reageren op jouw wensen. Wij reageren snel op verzoeken en denken graag mee over jouw specifieke situatie.

Betrouwbaarheid: wij willen graag jouw betrouwbare leverancier zijn en gaan altijd voor een langdurige relatie. Bij ons is afspraak ook daadwerkelijk afspraak. Natuurlijk kan er door externe factoren wel eens wat misgaan, maar wij zullen altijd zoeken naar een geschikte oplossing.

Waar kunnen wij jou bij helpen?

Als je op zoek bent naar nieuw kantoormeubilair, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Je kunt eenvoudig bestellen in onze webshop, maar dat is niet alles.

Wij leveren persoonlijk advies op maat

We hebben geprobeerd onze webshop zo duidelijk mogelijk te maken. Als het goed is vind je bij de producten alle informatie die je nodig hebt om een keuze te maken. Mocht je toch meer informatie nodig hebben of er niet uit komen, dan staan wij altijd voor je klaar!

Wij kunnen je altijd voorzien van persoonlijk advies op maat, of het nu gaat om één bureau of om de inrichting van een volledig pand. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar via e-mail, telefoon of WhatsApp. Omdat wij ons werk zo leuk vinden willen we ’s avonds of in het weekend ook nog wel eens reageren!

Wij kunnen je volledig ontzorgen

Ieder van onze klanten heeft een eigen behoefte. Ons doel is ervoor te zorgen dat jij de juiste kantoormeubelen vindt. Wij kunnen met je meedenken, maar kunnen je ook volledig ontzorgen. Jij mag zelf aangeven welke ondersteuning je wenst.

Heb je een nieuwe kantoorinrichting nodig en wil je hier zelf het liefst zo min mogelijk mee bezig zijn? Dan nemen wij het volledige project uit handen. Bij kleine projecten doen we dit volledig zelf. Bij grote projecten hebben wij ervaren partners die het projectmanagement verzorgen. Zo kun jij je bezighouden met jouw eigen business en heb je geen omkijken naar de inrichting. Wij updaten je gedurende het hele proces, zodat je op de hoogte blijft van de voortgang.

Wil je liever zelf de touwtjes in handen houden bij de inrichting? Dan staan wij naast jou als adviseur. Jij blijft zelf in control en kunt gebruik maken van onze expertise.

Praktische informatie

Op zoek naar ons KvK nummer, adres of telefoonnummer? Deze vind je hieronder. Wel zo praktisch!

Juridische naam: Staanofzitten B.V.

Adres: Bergweg 167A, 3707 AC Zeist 

Telefoonnummer: +31 (0)85 130 89 32

E-mail adres: [email protected]

KvK - 932 09 797

BTW - NL 866 313 564 B01

 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

Je kunt maximaal 3 producten vergelijken

Hide compare box
Staanofzitten.nl 9.4 / 10 - 191 Reviews @ Kiyoh
Staanofzitten.nl maakt alleen gebruik van analytische cookies. Natuurlijk ben je vrij om de cookie-instellingen aan te passen. Dit kun je op ieder moment doen via onze privacyverklaring. Manage cookies